Diğer Sitelerimiz :
 
E-Posta :  Şifre :  Ana Sayfa - Forum Ana Sayfa - Üye Ol - Şifremi Unuttum
Forum Ana Sayfa
Bayındırlık, İmar, İnşaat, Ulaşım -  Anadolu Yakası’nın İmar Planı
Bu konuya yeni bir mesaj göndermek için tıklayınız  
shrek
Anadolu Yakası
Yaş : 40
Cinsiyet : Bay
Kayıt : 27 Haziran 2008 Cuma
Durum : Offline
Anadolu Yakası’nın İmar Planı 27 Ağustos 2009 Perşembe 01:11:49
Beykoz

Metroyla Üsküdar’a bağlanacak. Mahmut Şevket Paşa, Ali Bahadır, Öğümce, Paşamandra, Bozhane, Göllü, Kılıçlı, İshaklı, Cumhuriyet ve Polonezköy doğa turizmi ve ekolojik tarımın geliştirileceği köyler. İlçe sınırlarındaki doğal SİT alanları yapılaşma tehlikesiyle karşı karşıya. Hidiv Kasrı, Mihrabad, Beykoz Korusu ve Beykoz Çayırı İstanbul geneline hitap edecek mesire yeri haline dönüştürülecek. Kavacık’ta yeni ofis inşaatlarına izin verilmeyecek.


Kartal

Sabiha Gökçen Havalimanı’na yakınlığı, Avrupa yakasına deniz yoluyla bağlantı kurma olanağı, Gebze sanayi bölgesine yakınlığıyla üst düzey bölge olarak geliştirilecek. İlçedeki sanayi tesislerinin neredeyse tamamı boşaltılacak ve bilgi ve teknoloji merkezli şirketlere ev sahipliği yapacak şekilde düzenlenecek. Ticaret, finans ve kültür etkinlikleri ise artırılacak. E-5 ile Kurtköy arasındaki alanda ciddi kentsel dönüşüm uygulamaları yapılacak. İlçedeki mevcut sağlıksız binalar yıkılarak yenileri inşa edilecek. Metro ile Kurtköy, Tuzla ve Gebze’ye bağlanacak.

Maltepe

İlçe sınırlarında 6 milyon 300 bin metrekare alanda Türkiye’nin en büyük bölge parklarından birisi olacak. Kurtköy’e bağlantı yolu yapılacak. E-5 ile TEM arasında bağlantı sağlanacak. Başıbüyük’te kentsel dönüşüm yapılacak. Dragos’taki sanayi tesisleri yenilenecek.

Pendik

Üniversite ve liman altyapısı geliştirilecek. Liman için kullanılacak alan kısıtlı olduğundan buradaki potansiyel Gebze’ye yönlendirilecek. İlçe sınırları içerisinde üniversite, organize sanayi bölgesi, lojistik merkezi ve teknoparkla bağlantılı 500 bin metrekare fuar ve sergi alanı oluşturulacak. Kartal’dan başlayacak ve Tuzla’da bitecek E-5 ile TEM arasındaki Doğu-Batı yönündeki arter ilçeden geçecek.


Tuzla

Yeni imar planıyla en fazla gelişecek ilçelerden birisi. Liman daha da geliştirilecek. İstanbul’un en büyük lojistik merkezleri Orhanlı’ya inşa edilecek. Deri, mermer, boya ve vernik alanında faaliyet gösteren sanayi tesisleri disipline edilecek. Orhanlı ve Aydınlı yeni gelişme bölgeleri olarak belirlendi. Özellikle Orhanlı ciddi bir çekim merkezi olacak. E-5 üstündeki sanayi tesisleri öncelikli olarak boşaltılacak. Buralar ofis ve ticaret merkezi haline dönüştürülecek.

Ümraniye

Dudullu Organize Sanayi Bölgesi’nde üretim durdurulacak. Yerine ofis ve ticaret binaları yapılacak. Buradaki sanayi tesisleri Tuzla Organize Sanayi Bölgesi’ne yönlendirilecek. TEM üzerinde bir cep otogarı inşa edilecek. İlçe metroyla Bostancı ve Üsküdar’a bağlanacak. Elmalı su toplama havzasındaki sanayi tesisleri uzun vadede boşaltılacak. Orman üzerinde baskı oluşturan konut alanlarının yoğunluklarına sınırlama getirilecek.

Üsküdar


Metroyla Beykoz’a bağlanacak. Anadolu yakasının en önemli ulaşım odağı olacak. İlçenin merkezi Harem ve Haydarpaşa’da oluşturulacak yeni merkeze kaydırılacak. kültürel ve sanatsal etkinliklerle ilçenin gece-gündüz yaşanılır hale gelmesi sağlanacak.

Bu konuya yeni bir mesaj göndermek için tıklayınız Bayındırlık, İmar, İnşaat, Ulaşım - Anadolu Yakası’nın İmar Planı Yukarı
Sayfalar :  1  
Reklam vermek için tıklayınız.
Üye Ol - Şifremi Unuttum - Forum Yardım - Forum Kuralları - Reklam - Bize Ulaşın  
Sayfamızda yayınlanan tüm materyallerin hakları sahiplerine aittir. © anadoluyakasi.gen.tr 07/08
 (0,09 saniyede yüklendi.)